Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2006 22:24 - Кметът:Грешен съм, некадърен съм - ама това е на мегдан
Автор: haramia Категория: Регионални   
Прочетен: 4082 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2006 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Е, за такова шоу, което сътвори кметът на Панагюрище Георги Гергинеков по местния телевизионен  канал, може да мечтае дори бай Летерман. Едва ли в медийната история е имало политик, който да излезе и да каже: "Да, аз сгреших, аз не можах да се справя, не съм компетентен, ама  - това е положението. Ако някой има претенции да  - да ме съди". Горе  - долу по този начин прозвуча отговорът на панагюрския управник на въпроса защо е отменил конкурса за превозвачи, след като няма това право по закон.

Ето и някои от признанията на Гергинеков:
1. Не знам дали заповедта ми е законна, защото нямам достатъчно юридически познания
2. Не мога да отговоря нищо на аргументите, представени от недоволните превозвачи
3. Аз трябваше да назнача за шеф на комисията заместник - кмет, ама не го направих.
4. Процедурата е опорочена от мои грешки и от грешки та администрацията
5. Експертите в комисията заявяват, че процедурата е опорочена заради мои грешки. Съгласен съм с мнението на експертите.
6. Екипът и юристът ми не успяха да подготви правилните критерии
7. Юристът не е изготвил проектодоговори, които да защитават интересите на общината.
8. Тръжната документация се разминава с решението на общинския съвет
9. Следващия път няма да възложа задачата на екипа си, защото не могат да се справят.
10. Не представих решението на комисията пред общинския съвет, защото не можах да взема решение в определените от закона три дни.
11. Зесегнал съм интересите на превозвачите, ама то недоволни все щеше да има.
12.Ако някой от превозвачите обжалва заповедта ми и съдът постанови ,че трябва да я отменя,аз ще го направя.При това - с радост.
Е, след всички тези признания кметът само дето не поиска един камшик, за да се самобичува публично. Само за 10 минути той призна, че е некадърен, че юристът му е некадърен, че екипът му е некадърен, че не спазва закона, че не спазва решенията на общинския съвет, че  администрацията сама не може да организира един конкурс, който е минал в поне 200 други български общини.
Веднага идват следващите контравъпроси. Заслужава ли община от ранга на Панагюрище един некъдарен кмет, една некадърна администрация, един некадърен юрист, едни унизени предприемачи, едни погазени закони, един бюрократичен хаос, едно самонокаутирало се управление...
Ами всеки нормален политик след такава серия от искрени и лични откровения просто трябва да бръкне в джоба си. Но не, за да провери дали му е там комисионната. А за да си извади оставката!



Тагове:   некадърен,   мегдан,


Гласувай:
0



1. анонимен - Добре му е на кмета
04.12.2006 23:10
То така се случва и при американците. Само, че там има "компетентни органи", които след подобно изказване биха разкъсали администрацията му. Аз съм журналист и това си плаче за репортаж. Можеш ли да ми намериш звук от неговото изказване?
цитирай
2. shro - призната грешка не е грешка
05.12.2006 05:43
Браво поне, че си е признал. Това е като в Унгария. Дайте му още един шанс на човека.
цитирай
3. ravia - бе то още един шанс,
05.12.2006 07:32
няма лошо. Но когато е за сметка на хората, трябва да си подаде оставката, особенно щом си признава, че е некадърен. То така се прави в "цивилизованите" страни.
цитирай
4. анонимен - Кметът-грешен съм,некадърен съм-ама това.......
05.01.2007 14:43
Това дребно и смешно човече още щом го видях и разбрах,че е некадърник.Отдалече му личи,сякаш е изписано на челото му.Да ме прощава г-н кметът,ама това е първото впечатление,което оставя щом го зърнеш.Жалко за панагюрци!
цитирай
5. анонимен - Не е лош човека
27.01.2007 23:04
А бе кмета, като човек не е лош. Лоши са му поставените партийни задачи. А кой плаща той поръчва музиката. А таз годишните общински избори със сигурност ще ги изгуби. Преди 20 години сегашния общински председател на Атака го скъсваще на шах а той си пееше сей ю се ептугеван, не знам кво значи понеже не знам английски, но онзи от Атака ги е преброил всички. Мнозина вероятно го подценяват, и сигурно това му е намерението, но ще ги скъса на финала, сече му пипето, но е доста преуморен човека от работа иска да му се пога на човека, ама как да стане всички ги е страх да си не загубят работата. Имене също.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: haramia
Категория: Регионални
Прочетен: 284641
Постинги: 46
Коментари: 194
Гласове: 498
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031